Archivu 25 de Marzu de 2013

El Llibru de Mozilla 15:1

25 de Marzu de 2013

Otra vegada podemos esfrutar del güevu pintu de los programadores del equipu de Firefox, “El Llibru de Mozilla“. Pa ver esti güevu pintu, namás tienes qu’escribir na barra de navegación del Firefox lo siguiente:

about:mozilla

Si nun tienes la cabera versión, verás el párrafu 11:9 , nel que se fai referencia al resurdimientu de La bestia (Firefox) y a estancamientu de Mammon (Microsoft Internet Explorer).

Pero si yes culu inquietu y yá tienes la cabera versión de Firefox 😀 , verás el nuevu párrafu de la profecía, el 15:1

Como siempre, hai que lleer estes pallabres en clave “profética”, y el párrafu anterior significa lo siguiente:Cuando diz “Los ximielgos de Mammon” (Mammon ye Microsoft) y con “ximielgos” refierse a Apple y Google, que colos sos sistemes operativos móviles, respeutivamente iOS y Android, teníen el duopoliu del mercáu de los S.O. móviles y lluchaben ente ellos por estender la “escuridá”. La “nueva escuridá” refierse al calter zarráu de les sos app stores tradicionales. La bestia entamó a movese “xagazmente” refierse al nuevu ciclu de llanzamientos rápidos de Firefox. La frase “foi más allá, y multiplicóse” refierse a que “Firefox diversificóse”, yá que Firefox fízose presente nos teléfonos móviles como Restolador web (Firefox p’Android) y tamién col so propiu sistema operativu, Firefox OS (Gaia). El versu númberu 15:1 refierse a la conxelación del códigu de Firefox OS 1.0 (Xineru 15, 2013).

Entá nun uses Firefox na to llingua? Da’l pasu. Firefox ye l’únicu qu’apostó y apuesta siempre pola to privacidá. Y ta na to llingua. 😉

Evitar que s’apague el monitor al zarralu (portatil) en Debian

7 de Marzu de 2013

Paez absurdo, pero si uses un portatil vieyu como reproductor de videu conectáu a una tele pola salida vga, igual t’interesa tener el portatil zarráu y que’l monitor siga activu.

Esto ye pa Debian Stable que sigui usando Gnome 2, nel alministrador d’enerxia nun tienes opción de facelu porque da les opciones más “normales” pa un portatil (apagar, suspender, ivernar o apagar pantalla). Entos pa facer esto vamos a “Aplicaciones>Ferramientes del Sistema>Editor de configuración” desplegamos la carpeta “apps” y dientru d’esta “gnome-power-manager” y finalmente esbillamos la carperta “buttons” veremos una entrada que diz “lid_ac” esta ye la que nos interesa, ya que namás que mantendremos la pantalla encesa si el portatil ta enchufáu a la toma de corriente,  calcacamos entos encima de “lid_ac” col botón derechu y nel menú que nos sal esbillamos “Editar clave” y cambiamos el valor (yo lo tenía en “blank”) a “nothing” aceutamos y guardamos y yá podemos zarrar la pantalla si que apague la tele.

Nel casu de que queramos que mantenga la pantalla encesa anque te tirando de la batería. facemos lo mesmu pa “lid_battery”.